Inför resan

Vill presentera vissa förutsättningar inför den resa vi ska starta Tisdag den 7/12 2010.
Vi har skapat en resblogg.
Vi har bokat en flygbiljett till Kuala Lumpur. Inget annat.
Vi har planer på att åka till Borneo (Kota Kinabalu). Just Kota Kinabalu och ön Borneo vet vi egentligen ingenting alls om. Vi vill se Orangutanger.
Vi har Hampus Johansson vars engelska kunskaper troligtvis inte skulle räcka till att köpa pizza i ryd.
Vi har Anderas Nyström som har kvalificerade tyska kunskaper som troligtvis bara kommer användas i mellanlandningen i München.
Vi har Johan Carlén som vill se sig själv som Bagage. Trots detta tror jag han kan ta stort ansvar när vi åker ut på äventyr.
Nu är det en vecka kvar tills vi förhoppningsvis är på just Borneo och förväntningarna är höga!
Ricard Bergström Skövde Sweden

Kommentarer
Postat av: bagage

haha jag ska inte ta något ansvar överhuvudtaget! :)

2010-12-01 @ 22:48:58
Postat av: Therese

Frågan är hur långt Andreas tyskakunskaper räcker när han inte kan kika på ngn annans papper? ;)

2010-12-01 @ 22:54:25
Postat av: Emil

För oss som inte känner de resande skulle en lite mer detaljerad presentation vara av stort värde :)

2010-12-02 @ 11:43:57
Postat av: nyqqqq

haha therese, jag klarade mig fint de sista två åren utan dig, så ett par timmars mellanlandning i deutshland är nog inga problem ;)



Det kommer Emil =)

2010-12-02 @ 16:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0